Informacije o projektu
Naslov projekta: Digitalizacija gospodarstva kot element trajnostnega razvoja Ukrajine in Tadžikistana / DigEco 618270-EPP-1-2020-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP
Kratica projekta: DigEco, Prednostna naloga: Socialna in vedenjska znanost (ekonomija)
Trajanje projekta: 15. november 2020–14. November 2023
Instrument financiranja EU: Evropski sosedski instrument (Erasmus +: КА2 CBHE)
Znesek nepovratnih sredstev Erasmus + (CBHE): 995.404,00 EUR; od tega delež UM FERI: 57.886,00 EUR
Ciljne skupine: študentje, učitelji, osebe s posebnimi potrebami, vladni sektor
Nosilec: Univerza Mykolas Romeris (Litva)
Koordinator in vodja projetka: Prof. Dr. Zaneta Simanaviciene, vodja Laboratorija za poslovne inovacije
Slovenski partner in vodja projekta: Univerza v Mariboru, FERI, Izr. Prof. Dr. Boštjan Brumen
Cilji projekta
Širši cilj: Implementacija digitalne ekonomije v visokošolski proces Ukrajine (UA) in Tadžikistana (TJK), ki temelji na mednarodnih praksah izobraževanja 4.0 za uveljavljanje trajnostnega razvoja v ukrajinskem in tadžikistanskem gospodarstvu.
- Posodobiti sedanje programe usposabljanja z izvajanjem multidisciplinarnega učnega načrta o digitalni ekonomiji za MA (Master of Administration) v UA in TJK do decembra 2020
- Ustvariti možnosti za inkluzivno izobraževanje na področju digitalne ekonomije
- Vključiti zainteresirane strani v izobraževalni proces
Dejavnosti
- Razvoj DigEco strategije za implementacije novega učnega načrta
- Razvoj zmogljivosti visokošolskih zavodov partnerskih držav na področju digitalne ekonomije
- Nadzor in zagotavljanje kakovosti
- Strategija razširjanja, izkoriščanja, trajnosti DigEco.
- Vodenje projekta na različnih ravneh
Pričakovani rezultati
- Predmetnik DigEco je razvit in uveden v študijski proces visokošolskih zavodov
- Kadrovske zmogljivosti akademskega osebja; koristi za upravno osebje za raznolikost učnega načrta
- Inkluzivno izobraževanje
- Mednarodna prepoznavnost
- Nova orodja – spremljanje zagotavljanja kakovosti, mednarodni odnosi
- Okrepljeno sodelovanje; Posodobitev visokošolskega izobraževanja;
- Povečana avtonomija;
- Boljši odnosi na trgu dela;
- Digitalizacija visokega šolstva